Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

luni

Copiii şi tupeul

Buun, ştiu că am mai scris despre asta într-un articol precedent dar am păţit-o din nou cu 2 puşti pe la vreo 14-15 ani. Dar să vă povestesc. Mergând eu frumos către staţie să mă transport acasă am avut inspiraţia de a mă uita în spate şi a vedea minunatul autobuz pregătindu-se să treacă pe lângă mine şi să se facă pierdut. Neavând chef să pierd 10 minute degeaba am început să alerg. În timpul alergării mele am trecut pe lângă cei doi puşti despre care scriam mai sus. Aceşti puşti când m-au văzut au început să râdă, spunând "Vezi mă că te ia radarul." Nu asta m-a deranjat, îi înţeleg oarecum, e foarte uşor să faci mişto de oameni grăbiţi deoarece sunt foarte mici şansele să se oprească pentru un idiot. Altceva nu am înţeles. Ţinând cont că autobuzul a rămas prin trafic l-am aşteptat puţin, ofticându-mă că am alergat degeaba. Dar puţin sport nu strică. În acest timp au apărut în staţie şi marii tupeişti, care când m-au văzut(eu uitându-mă fix la ei) s-au oprit, s-au resemnat şi au rămas la o distanţă considerabilă. Ei, aici mi se rupe mie filmul. Dacă tot faci pe şmecherul să impresionezi pipiţele de lângă tine de ce eşti cel mai nevinovat om când realizezi că poţi să şi paţeşti ceva? Întreb şi eu, că nu le am pe astea cu tupeul, cu şmecheria, nu-s genul meu de chestii. Şi aşa ca idee, doar nu credeţi că m-aş fi pus la mintea lor, nu?

4 comentarii:

Mic spunea...

chiar as fi vrut sa te vad certandu-te cu ei:))

Peasca spunea...

eee nu esti tu genu...:">

Admin spunea...

Ori suntem golani ori nu mai suntem

andra ellen spunea...

:)):))
sincer si ,ie mi s- luath de copii de genu asta:)):))
nu te-ai fi pus al mintea lor,insa uneori e bine sa te mai si pui ,altfel si-o iau in cap:)