Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

marți

Manelele nu vor disparea

Si stiti de ce? E greu sa va explic. Mai bine va povestesc intamplarea care m-a facut sa scriu acest articol. Eram in masina cu niste prieteni care printre altele au si o fetita de un an. Desi eu sunt imun la dragalaseniile de genul(vai, dar stii ce draguta e, ce frumos se joaca, etc),de multe ori chiar ma agaseaza, ei nu au observat si au continuat sa-si  laude copilul. La un moment dat aud "Sa vezi ca a si invatat sa danseze!". "Hai lasa-ma, si ce stie?Dans modern, vals, tango?"-gandesc eu. Parca citeau gandurile. "Aaa, dar nu ii place ce e la televizor, dar sa vezi cand ii pune fratiso Salam la calculator."Nu am mai zis nimic. Frate, de la un an sa-i pui manele si sa te si lauzi? D-asta zic, manelele nu vor disparea, sunt destui care sa le asculte. Pentru ca multi asa sunt crescuti. Cu ce face romanu' petreceri? Cu manele! Cu ce face romanu' nunta? Cu manele! Pe ce invata romanu' sa danseze? Pe manele, evident!Si auzeam ca tiganii nu asculta manele. Oare de ce nu-mi vine sa cred?

14 comentarii:

Bătrânu' spunea...

si mai nou romanu' face petreceri cu house. Toti cocalarii si toate pitipoancele de pe hi5 si-au modificat preferintele... acum "muzica preferata nu mai e manelele, e manelele si house"

Anonim spunea...

Auzi domnul Cosmy ti-am spus ca ti-o iei daca mai scri despre manelisti si tu Batranu vezi sa nu mori de batranete vedeti-va de ale voastre ca o sa aflu unde stai Cosmy pe Batranu' nu am de unde sa il stiu dar mai date tu de gol Batranu si vezi si u ca la Cosmy numai dureaza mult....ti-o promit

Admin spunea...

Nu-ti place, nu citi. Sunt ideile mele, e blogul meu!Punct!

Anonim spunea...

uai cosmy aflu eu unde stai inveti aflu totul...tiam promiso ...ai niste fite

Admin spunea...

Si cu ce te deranjez? Ca nu inteleg.

Anonim spunea...

PAI VB DE TIGANi zi si tu rromi ....manelele nu vor disparea asa e ....si din cate am vzt eu la blogul tau nu suferi manelele....dak nu iti place numai zi

Admin spunea...

Multora nu le place sa li se spuna rromi. Si nu am generalizat. Repet! Am prieteni buni care asculta manele. Am vorbit desre o anumita persoana, si nu am subliniat neaparat faptul ca asculta manele, ci ca se lauda cu chestia asta. Putem incheia conflictul?

Anonim spunea...

da frate am inteles bine dar tot aflu unde stai si tio spun sa nu te miri si sa nu intrebi prin liceu scoala plm de unde stiu :)))

Admin spunea...

Deci o dam la pace?

Anonim spunea...

bn ma cosmy o dam bn ;)

Ingerul din Transilvania spunea...

Bai pustiulica... daca esti tu asa "smecher" si "smardoi" si "bazat", de ce te semnezi anonim? :)) Sau esti prea prost sa iti scrii numele si te-ai gandit sa alegi setarile standard? Daca aveai putin creier(ceea ce nu se poate cere de la un manelist sau de la 99% din tigani), raspundeai cu un comentariu la fel de inteligent care sa arate ca manelele "E" bune.

PS. Daca vrei sa ma bati si pe mine ma gasesti la etajul 3 in Odobescu ;). Bafta!!!

Ingerul din Transilvania spunea...

Inca un mesaj mic pentru "Smardoiul anonim". Termenul corect este cel de tigani, nu rromi. Denumirea istorica si de orice natura este aceea de tigani. Termenul de rromi a fost introdus in 1997 de catre niste complexati schizofrenici ca tine. Si chiar daca iti zic rrom, crede-ma ca tot la fel de mult te urasc.

Anonim spunea...

Bai ingere cum te cheama ca vin akolo in odobescu peste tn si te omor .... te mai dai si mare jmen...las ca vezi u

Ingerul din Transilvania spunea...

S-a trezit si MANELARU' ANONIM sa vina la liceu sa ma bata cand am luat vacanta :)). Era de asteptat. Daca tu mergi vara la scoala sa dai corigente... sa stii ca nu e si cazul meu, prostule care esti tu prost. Totusi daca chiar vrei sa "ma omori" cum spui tu, ma gasesti la aerodrom la Geamana in fiecare zi de la 6 dimineata pana la 16 dupa amiaza. Si sa te speli pe dinti inainte sa vii. Te rog!!!