Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

sâmbătă

Cabal, o boala cu nume de joc

Totul a inceput in vacanta de vara, cand am cunoscut un numar relativ mare de baieti din Craiova. Stateam mai mereu prin conferinte pe Skype, asa ca am inceput sa vorbim si despre jocuri. Aici a inceput totul. Cu un MMO-RPG pe nume Cabal. La inceput nu am vrut sa joc, dar tot vorbindu-se de el, poate si din curiozitate, mi-am facut cont, am intrat, si am inceput sa-l explorez. Actiunea era simpla: faceai questuri si omorai animale. Sau te omorau ele pe tine, depinde. Si asa cresteai in level. Nu imi venea sa cred ca joc asa ceva, un joc fara o poveste, fara misiuni palpitante, fara nimic special.Un joc care nu imi dadea nici o emotie. Faceam mereu acelas lucru:omoram sau eram omorat. Nu imi placea in mod deosebit, dar voiam sa fiu bun, sa am level mare(maximul era 170), sa am bani, armuri si arme. Nu jucam chiar ca un disperat, dar petreceam foarte mult timp in spatele unui arcas virtual. Imi facusem prieteni, stiam deja sa joc bine, ii stiam secretele...aveam planuri de viitor. O viata virtuala. Care, fara sa observ imi acapara viata reala. O vara pierduta degeaba. Dar nu ma interesa. Aveam un arcas de level 108, aveam bani, eram implinit, daca se poate spune asa. Pana cand mi-a venit ideea sa ma apuc de alt caracter, declarat mult mai bun decat ce aveam eu. Am luat-o de la 0. Intre timp incepuse si scoala, iar eu stateam si jucam Cabal. Imi faceam planuri pentru a doua zi, dar niciodata nu le puneam in practica, din lipsa de timp. Acum aveam un alt caracter, level 101, facusem bani, aveam din nou planuri care se intindeau pe o perioada buna de timp. Totul pana intr-o zi. O zi de decembrie, in dimineata careia statusem de vorba cu cel mai bun prieten al meu, mare jucator si fan al Cabalului. Ne faceam planuri, aveam idei, voiam sa fim buni. Foarte buni. Am visat cu ochii deschisi pana seara, cand mi-am dat seama ca am facut cea mai mare prostie. Incepeam sa devin obsedat, si nu era bine. Am o viata in fata, una frumoasa, care merita traita. De ce sa o traiesc virtual? Si m-am lasat. Brusc. Mai mult impins de o vointa interioara. Si ca sa fiu sigur ca nu voi mai juca niciodata asa ceva i-am dat contul celui mai bun prieten al meu, care a luat toti banii pe care ii aveam. Si nu regret absolut deloc faptul ca m-am lasat, regret doar ca m-am apucat de acest MMO-RPG.Din decembrie nu mai sunt xXBlackShadowXx, sunt doar Cosmin, sau Bloggeru' cum ma stiu colegii. Si nu voi mai juca niciodata MMO-RPG-uri. Stiati ca sunt oameni care au murit din cauza ca nu dormeau, nu mancau, doar se jucau?

8 comentarii:

SeNyyyyyy spunea...

Bloggere..."nu erai chiar obsedat d acest jok"dar jucai zilnic sh pnm...sh crede'ma k erai chiar enervant...da ma rog...asta o stiu numa' eu...pt k toti ceilalti jucau...in fn...m'ati corupt sh p mn sa jok..da tzeapa eu m'am lasat imediat sh nu am simtit nevoia sa fac bani,sa am arme sh sa fiu the best...in fn...WHATEVER...bn k te'ai lasat pana la urma...chiar dak nici aqm nu prea vb p mess...ma abtin d la alte comentari...:*

alinutsa spunea...

Asa e blogere`.. si eu mam apukat` ... si nu ma laud` cu wizu` meu de lvl 37 :)))

dar`..

jocu` asta e ca un drog`:)))

eu mam apucat de el dintr`un` motiv` (pe kre il stii ) si mam lasat usor de el

Anonim spunea...

in primul rand sa ma prezint :) eu sunt alex, cunoscut sub numele de skyz sau haku. cu mult timp pe la inceput credeam si eu asa, eram un disperat jucam de dimineata pana la 4 noaptea. dupa care a inceput "scoala" nu mai aveam timp. si am vazut ca e mai bine fara joc. nu m-am lasat cum ai facut tu cosmin, ci am lasat-o pur si simplu mai usor 3,4 ore pe zi imi ajungeau sa fac macar 1 lvl pe zi. si in felul asta cresteam fara sa imi fac rau :P

Marius spunea...

Am jucat cam 3 ani cabal si o mica parte cred ca ai sarito jocu are o poveste si un gameplay primu an am jucat si eu calumea ... ceva gen dependenta dar cu timpul dependenta sa transformat in plictiseala dar nu regret nimik pt ca am stiu sa-mi impart timpul prieteni sunt prieteni ... iubita e iubita ... cabalu e un joc pe care il joci din lipsa de ocupatie credema ... mai bn joci cabal decat sa stai pe hi5 netlog etc ...

Admin spunea...

Pe cuvant ca am incercat sa pricep ce ai vrut tu sa spui. Daca foloseai si semne de punctuatie era perfect.

Alex spunea...

:D Joc jucul asta de ffff mult timp, iar timp de 2-3 ani am jucat enorm de MULT am avut cam 10 caractere p conturi diferite lv 150+ cu seturi ....si in final nu m-am ales cu nimic...NU va apucati creaza dependenta=))) si bravo ca te-ai lasat eu deacamdata mai joc dar 3-4 ore seara.

Anonim spunea...

Andrey:Sama prezint eu sunt andrey si am jucat cabal timp de 3 ani si de la un timp am inceput sa fii opsedat de jocul asta ii multumesc bloogger pt a scos indentitatea malefica a jucului multumesc!!!!!!

Unknown spunea...

MY FRIEND!... Cosmin! Trebuie sa-ti spun... ca dintre toate jocurile pe care le-am jucat... SA-MI BAG PULA daca regret ca am jucat Cabal! A fost cel mai minunat joc pe care l-am jucat vreodata. A fost copilaria mea, am jucat cu toti prietenii si ne intalneam in joc cat si in realitate, eram doar niste kids, aveam 12-15 ani, asta a fost varsta la care am jucat. Spiritul ala de anime era deosebit cat si povestea Cabalului. Pentru noi a fost acelasi lucru sa jucam Cabal sau sa ne uitam la un anime. As regreta daca m-as apuca acuma sa joc ca un obsedat pt ca am 18-19 ani... Dar iti spun ca nu regret nici o clipa ca am pus suflet in jpcul ala :)))). Ce altceva sa faci la 12-15 ani?! Si asa am facut o gramada de nesbatii si aventuri, deci nu pot sa zic ca am avut o copilarie urata. :)))