Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Inca 5 minute, va rog! Nu ma treziti!

Cum a trecut vara? Cum nu mai e vacanta? Acum m-am trezit si eu. De fapt m-au trezit altii dintr-un vis frumos, avand grija sa spuna "Ei,incepe scoala, termini zborul!". A fost cel mai frumos vis de pana acum, un vis care a durat 3 luni. Cat de aiurea e ca brusc, din toata libertatea de care am profitat in aceste 3 luni, sa nu mai am nimic. A venit toamna, a venit scoala. Si apoape s-a terminat zborul. Acum 3 luni scriam ca sunt viitor planorist. Acum sunt elev planorist. Cu niscai experienta la mansa si 52 de decolari. Vreau sa existe un buton Repeat si sa reiau vara de la capat. Parca ieri auzeam "Domnu' Stanciu, concentreaza-te!". Eram furat de peisaj. Am stat toata vara pe aerodromul din Geamana. Si nu regret nicio zi. Nici zilele in care ma duceam si nu zburam. M-am trezit toata vara la 5. Dar nici asta nu regret. Mi-a placut fiecare zi din aceasta vara. Am cunoscut oameni de nota 10. Si ce e cel mai important, am invatat sa zbor. Si mi-am gasit vocatia. Dar din pacate s-a terminat. Incep clasa a 11-a. 9 luni. Dar apoi vine iar vara, incepe iar zborul. Sunt dependent. Daca pana acum imi era frica de inaltime, acum vreau sa zbor. Mereu. Citeam pe net ca prin alte locuri e groaznic la aerodrom. Nu stiu cat de adevarat e, la noi e absolut minunat.

7 comentarii:

Georgiana spunea...

Sa fii mandru ca nu ti-ai pierdut vara aiurea, ai facut ceva ce iti place. Da, as vrea si eu sa existe un buton de Repeat... :(

Vreau vara inapoooi!!!

Mic spunea...

Numai aerodrom aa?
si cand nu erai la aerodrom cine te scotea afara? chair daca erai obosit:D
cu cine ai ras ma toata vara cu cine:))?

Admin spunea...

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:* >:D<

Mic spunea...

;;)
"cal ma cal..."

Admin spunea...

Asta cu calul ramane istorie. Cartofi?

Ingerul din Transilvania spunea...

Vezi si tu partea plina a paharului :)). De maine nu te mai trezesti la 5 ci la 7:30. Si daca e vremea buna stam de vorba cu nenea domnu Oprea sa zburam dupa masa :D

Jucarii spunea...

Salut Cosmy. Ti-am citit blogul si m-am hotarat sa te contactez, deoarece esti din Pitesti. Am lansat acum cateva zile site-ul BlogAwards iar primul concurs pe care il organizam este pentru bloggerii pitesteni. Concursul este organizat in colaborare cu magazinul online www.miniprix.ro. Despre ce este vorba aici - http://www.blogawards.ro/2010/10/06/caravana-reducerilor-miniprix-vine-in-judetele-mehedinti-brasov-si-arges/. Ai trei sanse de a castiga un voucher de 100 lei si oricum, daca scrii un articol despre caravana, primesti reducere si transport gratuit. Sper ca iti place ideea si ca te vei implica in campanie.