Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

marți

Copiii, messengerul si tupeul

In urma cu cateva zile am fost deranjat de o tipa. Deranjat la propriu pentru ca atunci chiar aveam ocupatie, ceea ce spunea si semnul rosu din fata id-ului meu. Tin sa precizez ca o cunosc pe fata, si ea pe mine, este cu un an sau 2 mai mica si pe cuvant ca nu pare periculoasa. Dar sa nu va mai plictisesc, aveti in continuare convorbirea:

Ea: dyana_the_best2009
CosmyLyviu: poftim?
Ea: tot aia:))
Ea:  e un id
CosmyLyviu: aaa, era mass?
Ea: cam asa ceva:)):))
CosmyLyviu: sa nu te intrebi de ce iei ignore:D:x
Ea:  ce tupeu ai
CosmyLyviu: de ce n-as avea?
CosmyLyviu: eu te-am intrebat ceva foarte frumos, tu ai raspuns cu tupeu
Ea:  mda...:))
Ea:  bine hai  lasa'ma sa ignore
Ea:  k orcum nu te cunosk
CosmyLyviu: mult mai bine
CosmyLyviu: iti spun eu ca ma cunosti:d
CosmyLyviu: pa
CosmyLyviu: adio:D
Ea: ''adio'':)):)):)):)):

Ce parere aveti? Cine este cel tupeist?

4 comentarii:

aLberT spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
aLberT spunea...

pe bune ca ador acest gen de copiii =))))))

mi s-a intamplat dar cu d'aia de se credeau smardoi =)), daca iti povestesc cate patanii am avut....mori...oricum...mai nou nu mai au viata deloc astia mai mici toooaaata ziua hi5, messenger, poze....:) cred ca intelegi la ce ma refer. frate si eu stau pe messenger, dar mai ies in oras ma mai distrez una alta....:)) cred ca daca cer astia bani pe toate programele de chat =))) "mor" cred ca jumatate din copii

App: "lasa'ma sa ignore" =)) adica....vai!:))

Peasca spunea...

deci
deci clar
baaaaiiii viitor planorist
mai usor cu clanta deaaa?
ca Dyana_best e smardoaica, da??

Admin spunea...

@Teo Deci dyana_best e id-ul pe care mi l-a dat duduia, id-ul duduii l-am cenzurat. De frica.