Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Balciul Lalelelor

Daca locuiti in orasul Pitesti sau prin apropiere sigur stiti ca in acest weekend a avut loc Simfonia Lalelelor. Pentru cei care nu stiti despre ce este vorba, aceasta reprezinta o expozitie de flori care are loc in fiecare primavara in Pitesti si care a ajuns la editia cu numarul 33. Imi place evenimentul si pana acum 3 ani nu am lipsit niciodata. Anul acesta insa m-a dezamagit profund. Nu Simfonia in sine, deoarece nu am vizitat-o, ci tarabele care umplu centrul. Tarabe care nu au nici cea mai mica legatura cu evenimentul. Tarabe la care se vand tot felul de prostii, de la obiecte religioase la obiecte vestimentare. Nu inteleg nici ce legatura au indienii cu lalelele, ca Winnetou nu culegea floricele cand il alerga pe Santer. Desi imi plac, inotdeauna am avut un anume respect si admiratie pentru indieni, dar totusi, nu au legatura. Cum nu au legatura nici obiectele taranesti, ca Targul Olarului e altadata, in caz ca mai e, nici obiectele religioase ca nu e sarbatoare, nici orice altceva. Decat standurile cu flori. Pentru ca nu e balci, e un eveniment numit Simfonia Lalelelor, ceea ce te duce cu gandul la flori, nu la ochelari de soare. Si nici la cruci. Nici la mascota Michelin. Nici la orice altceva. Domnu' Pendiuc, tot respectul pentru cum ati facut sa arate centrul orasului si ca mentinti vie o traditie destul de veche dar...nu o stricati domne, va rugam frumos.
P.S. Acelas lucru s-a intamplat si de 14 februarie. Si de 1 martie. Si de 8 martie. Si...de cate ori a fost un eveniment mai important. De sarbatorile de iarna nu mai vorbesc.

6 comentarii:

Raluca spunea...

gargaritzele au legatura:X:X

Raluca spunea...

si ce-ai cu Michelin:))?
a fost chiar simpatic atunci:))

alinutsa. spunea...

Am facut si eu poza cu Michelin :)) .. era simpatic :)

LVL spunea...

ping-pongu ce are cu lalelele de au tinut concurs

Nimeni spunea...

Nu prea imi plac mie "semi-balciurile" astea din centrul orasului,DAR daca e Targul Olarului,Taranului sa se aduca oale,costume populare...daca e Simfonia Lalelelor sa se aduca flori,sau lucruri care au legatura cu florile...anul asta a fost Targul Porumbului Fiert,Targul Hainelor,Targul Margelelor,Targul Sosetelor,Targul Chilotilor...si intr-un final,Simfonia Lalelelor...

Peasca spunea...

bubuuuuuruzeeee:X
.