Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

sâmbătă

Raman la 7

Dupa aproape o saptamana in care mi-am zbatut capul sa conving aparent blanda pisicuta de la Apple sa lase si Windows-ul sa booteze alaturi de ea, aceasta mi-a aratat ca e un adevarat Leopard. Mai pe scurt, am incercat toate metodele posibile si imposibile de a putea sa utilizez si MAC OS X Leopard si Windows 7 pe acelas PC. Degeaba, dupa ce instalam Mac-ul, Windows-ul nu voia sa booteze. Stiu, exista posibilitatea sa raman pe Mac, dar nu, pentru ca am nevoie de anumite programe care ruleaza doar sub Windows, si pana la urma 7-le imi place mai mult, mi se pare mai intuitiv, mai simplu de utilizat, si mai ordonat. Plus ca stii unde se afla toate, pe Mac m-am chinuit mult sa gasesc unde s-au extras anumite fisiere dintr-un zip. Dar nu regret ca m-am chinuit atat, macar am incercat. Si am vazut cu ce se lauda Apple, chiar daca nu am stat prea mult sa-l studiez. Stiu cum as putea sa il fac sa booteze asa cum trebuie, dar ar trebui sa fac rost de inca un Hard-Disk si nu se merita deoarece sigur m-as plictisi foarte repede de el.  Si nu sunt sigur nici ca imi merge netul, nu m-am mai chinuit sa il fac. In concluzie ma dau batut si nu imi mai pierd timpul sa instalez Mac OS.

1 comentarii:

LVL spunea...

ms datorita tie mie mi-a mers dar am 2 hdd-uri dar max o sapt il tin
k mi sa luat d el deja dp 2 zile