Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Am vazut Avatar

Ca tot privitorul care se respecta am vazut "cel mai tare film":Avatar. Defapt l-am vazut dupa ce am citit un titlu de stire care spunea ca o fata s-a sinucis dupa ce a vazut acest film. Nu, nu cautam un motiv de a ma arunca de la etaj, eram doar curios sa vad cat de impresionant este acest film. Am vazut doar jumate, pentru ca deja ma plictisisem de el si aveam altceva mai bun de facut. Si nu mi-am dat seama de ce te-ai sinucide din cauza lui. Prezinta pe alocuri viata unui gamer. O viata sau o partea a vietii dedicata controlarii unui caracter spre a-l face cat mai bun. Va suna cunoscut? Nu se poate sa nu stiti despre ce e vorba. Daca totusi nu stiti cautati Cabal, Conquer, Lineage, Metin, etc. Nu am vazut nimic sa ma marcheze, sau macar sa ma faca sa tresar. Inainte sa scriu acest articol am citit toata stirea cu fata in cauza. Defapt tipa suferea din dragoste, dar Avatar a facut-o sa se sinucida. Si inca ma intreb:de ce?Inteleg ca suferi, esti trist, te gandesti ca nu mai ai nici un rost. Cu timpul iti revii cat de cat, iar apoi, dupa ce vezi oameni albastri te te omori. Care e logica? 
M-am grabit. Am acuzat-o fara sa vad exact ce s-a intamplat in film. Nu e de acuzat. A fost marcata. Si suferea. E de acuzat cea care a sustinut ca din cauza filmului s-a sinucis. Adica mama sa.

7 comentarii:

Raluca spunea...

stii ce cred despre articolul asta...

Alinutsa spunea...

Si eu l-am vazut ... si nu pot sa-mi dau seama cum a putut sa se omoare fata` aia :)))) ... Dar traim in Romania si asta explica tot :)))

Raluca spunea...

asa :)

SeNyyyyyyyyyyyyyy spunea...

Deci sh eu am vazut filmuuuu' sh'mi sh placee:x..da chiar sa te omori:| ce sclava=))

Peasca spunea...

maii
nu t lua de avatar!!
ce daca s-a omorat
s-au omorat altii si pentru caini/pisici/d-astea. filmuletu de 1,8 miliarde$ ce-are...?
:))

Bătrânu' spunea...

Tu eşti o excepţie, măi... ai fost singura persoană pe care am auzit-o că nu i-a plăcut filmul (poate nu-ţi plac SFurile?) Şi l-ai văzut acasă, sau la cinema în 3D? Adică uită-te la încasări, a întrecut până şi Titanic-ul! - de fapt încasările nu contează, vezi Twilight, locul 37 pentru cel mai plictisitor film... - dar de fapt contează, că Twilight-ul e o excepţie, uită-te la celelalte filme care au încasări mari... îşi merită locul!

Admin spunea...

Am vazut doar jumate, si nu 3D. Cand o sa-l vad 3D o sa imi dau din nou cu parerea :)