Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

marți

Garantie...sau nu

Haideti sa facem un mic exercitiu de aducere aminte. Va mai amintiti reclama in care un vanzator spunea"Ce garantie domne? Aici lucram pe incredere!"? Dar de Ultra Pro Computers va mai amintiti? Despre asta voi scrie eu astazi. In caz ca nu stiti, cei de la Ultra Pro Computers se laudau ca sunt "Ultra buni in calculatoare". Personal trebuie sa ii cred pe cuvant, deoarece o singura data am incercat sa cumpar ceva de la ei si vanzatorul m-a convins sa incerc alt magazin. Dar despre asta in articolul viitor. Deci ei se laudau ca sunt "Ultra buni in calculatoare". Din pacate pentru ei se pare ca nu erau asa de buni si in afaceri, dovada fiind falimentul de acum cateva luni. Si acum cateva zile, cand trebuia sa fac cu totul altceva decat sa ma gandesc la chestia asta(dar de, asa sunt eu), m-a izbit o idee. Sa presupunem ca imi cumpar calculator de la ei exact inainte sa dea faliment. Ajung cu el acasa, il folosesc ceva timp, si cand am cea mai mare nevoie de el nu vrea sa mai mearga. Si e problema de componente, nu de soft. Cum nu am voie sa umblu in el pentru ca e in garantie, nu pot sa-l repar(sau macar sa incerc) singur. Asa ca il iau frumos in brate, imi iau picioarele in buzunar si hai la sediu sa vad ce are. Iar cand ajung acolo raman chiar ca atunci cand eram mic si imi cumparau parintii ou Kinder cu surprize. Si realizam ca in el e aceeasi jucarioara pe care o mai am de 20 de ori. Pentru ca pe usa scrie frumos, cu litere mari "MAGAZIN INCHIS DEFINITIV". Moment in care te duci la un prieten si il rogi sa te lase putin pe internet, sa intri pe site-ul cel de la Ultra Pro. Site care evident nu mai exista. Si la o scurta cauare pe google afli ca au dat faliment. Bun, ei nu mai exista, dar calculatorul meu mai are garantie inca vreo 2 ani. Are, dar cine o mai asigura? Cine imi mai repara mie calculatorul? Raspunsul e simplu:eu, pe banii mei. Ca doar nu stau cu el asa asteptand sa se redeschida celebra companie.

8 comentarii:

Gabriel Leonard spunea...

Aici ai perfecta dreptate!

...::ByByTz@::... spunea...

As fi dat oroce sa vad mutra ta cand ai citit ce scria pe usha :))

Nimeni spunea...

sincer,ma cam plictisesc genul astea de articole,dar pentru cei care le plac pc-urile cred ca sunt lucruri interesante. scrie despre ceva funny :)

Admin spunea...

Nu-i pot multumi pe toti.

Nimeni spunea...

Oricum mie imi place blogul,indiferent despre ce scrii:D . Doar esti "praf" :)). ;)

Bătrânu' spunea...

Da, stai să-ţi dau garanţia, numai un pic... aaand it's gone.

Anonim spunea...

Ultra Pro

Anonim spunea...

ŞTI