Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Va este frica?

In urma decesului actorului Teo Tecuceanu panica a pus stapanire pe romani. Au luat cu asalt cabinetele medicilor sa faca vaccinul anti AH1N1, vaccin pe care pana sa se intample nefericitul eveniment il atacau. Eu nici nu stiu...oare sa-mi fie frica? Ma tem de moarte, evident, e cel mai rau lucru ce mi se poate intampla, dar...cat de periculos este oare acest virus? Este chiar asa cum se spune sau este doar conspiratie? Nu stiu ce sa cred. Voi ce spuneti? Va este frica?

7 comentarii:

SeNyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy spunea...

O sa MURIM cu totiiiii:O:))

Alinutsa spunea...

Daaa seny :)) Murim toti` :))


=)) .. oricum` eu o sa fac vaccinu` :))) b-)

SeNyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy spunea...

Poy sh eu o sa'l fac da dak murim pana'l facem:|=))...O SA MURIM:(=((

Nimeni spunea...

1.A fost odata ,demult,adica saptamanile trecute, o vorba prin care spunea ca de fapt,vaccinul a fost creat ca sa ne "bage" in piele un cip,si astfel sa ne poata controla(nu stiu daca fizic sau mental).
2.Vaccinul ba e bun ba nu e bun.
Actualul prim-ministru al sanatatii,pana nu a fost numit in functie,nu si-a facut vaccinul...oare de ce?
3. http://zonadecriza.wordpress.com/2009/05/04/nu-faceti-nici-un-vaccin-impotriva-gripei-porcine/ Cititi si vedeti!Faceti sau nu vaccinul?

Nimeni spunea...

Pentru cei care nu stiu Patricia Doyle, PhD este Om de ştiinţă de bază pentru Centrul de Cercetare a bolilor parazitare.Deci cred ca are un cuvant de spus.

aLberT spunea...

E o prostie.

Si cu asta cred ca am zis tot....

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!