Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

luni

Vreau sa evadez

Nu mai pot, nu mai rezist, de cand a inceput scoala stau foarte mult timp in casa, inchis intre 4 pereti si simt cum devin claustrofob, simt nevoia de aer proaspat, in limita posibilitatilor, ca numai aer proaspat nu se numeste ceea ce este afara. Dar tot e altceva. Seara deja simt ca innebunesc, trebuie sa deschid geamul, mai simt si eu cum bate vantul. Incep sa ii invidiez putin pe cei de la tara, eu care urasc viata la tara cu o pasiune nebuna. Dar totusi, acolo as mai iesi din casa, as mai avea si alta activitate ce nu presupune statul pe scaun sau tolanit in pat. Stiu, exista alternative, cum ar fi un sport, dar mereu spun ca nu mai am timp si de un sport, si poate chiar asa e. Dar totusi, eu ce ma fac? Cea mai buna solutie ar fi o vacanta. Dar vacanta serioasa, vacanta de vara. Si mai sunt 8 luni.Nu stiu nici cine e ministrul invatamantului, spre rusinea mea(sau a lor), sa ii trimit o scrisoare sa ajute un biet blogger. Sau...oare incep eu sa o iau razna?

5 comentarii:

Bătrânu' spunea...

Eu îţi zic de la începutul verii: "omoară-ţi vecina aia, fă-ţi o copie la cheie şi adu-ţi bicicleta!". Şi mai e şi altă variantă, mai ia-ţi mici vacanţe între unele ore... la mine a funcţionat... mi-am mai revenit un pic.

AlinutSsS@ spunea...

Blogereee` s ` te omori ma baiete` :)))

mai avem nevoie de tine :))

AlinutsSs@ spunea...

sa nu te omori *

Nimeni spunea...

DECI, in primul cine,a spus cineva ceva de moarte?(nimeni..ma gandeam eu)...in al II-lea rand,nu esti singurul care simte asta.Eu chiar sunt claustrofoba dar am camerele maari si nu probleme din cauza asta:).Pentru a nu te mai plictisi,cred ca ...ar trebui sa scrii maimult pe blog(glumeam).
Ar trebui inainte sa te duci in casa sa mai stai 10 min afara, asa.. degeaba,poate te simti mai bine SAU sa iesim cu colegii mai des prin oras,seara,cum vrea Batranul

...::ByByTz@::... spunea...

ooo eu zik sa mai iei o pauza din invatzat pt ca stii deja stii materia pt tot semestrul :)) eu zik sa te relaxezi ca mai avem nevoie de tine ;)