Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

joi

1 an de blog

Nu stiu daca va amintiti, dar in octombrie anul trecut m-am apucat de blogging. Acum ca a trecut un an sa fac un mic rezumat. Am inceput din dorinta de a imi exprima gandurile. De multe ori am vrut sa ma las, dar mereu spunea cineva ca am talent, ca nu trebuie sa renunt. Desi am luat multe pauze, niciodata nu am putut sta departe de blog prea mult timp. Imi place, scriu cu pasiune, desi am putini cititori, poate pentru ca nu scriu constant. Dar nu ma las orice ar fi, imi place. Si sa raspun(din nou) la o intrebare care imi este adresata foarte frecvent. Ce castig eu din blog? Pai intr-un an am castigat foarte mult: 2 pieteni foarte buni, Leo si Yoko, o porecla care imi place :"Bloggeru'" data de colegi, am fost la un blogfest unde am cunoscut persoane foarte de treaba, am castigat si experienta, si cel mai important, am un loc unde imi exprim ideile. Nu, nu am castigat bani! Adica ba da, am castigat, am vreo 10 euro in contul Adsense, dar pana fac 100 mai dureaza. Si inca odata spun, scriu din pasiune. Anul trecut aveam o nebunie, am scris mult despre manele, dar mi-a trecut, fiecare e liber sa asculte ce vrea(cat timp nu sunt obligat sa ascult si eu cu el).Pentru noul an incerc(nu promit) sa scriu mult mai des, articole mai interesante, mai ample si...veti vedea pe parcurs.

5 comentarii:

...::ByByTz@::... spunea...

Asa bloggere sa scrii mai des si merita sa nu te lasi pt ca intradevar ai talent la asa ceva si nu merita sa dai cu piciroul ;)

Nimeni spunea...

Ai talente bloggere,asa e : ))
Multe talente,alea din excursie ies cel mai bine la iveala;).

ShOk :p spunea...

Fratimio...la multi ani de "bloggereala"...esti bun mah:x...si dak esti bun si renuntzi degeaba esti....uite o idee despre urmatorul articoul...ai putea sa scrii despre..:-?...hmmm"SCLAVI" stii uh la ce ma refer...:D........

aNoNiM19 spunea...

bravo cosmine! tine-o tot asa! intr-adevar ai talent...si nu uita k esti mentorul meu si nu trebuie sa ma inveti de rau in ale blogingului

D.S. spunea...

A fost nevoie doar de câteva luni să citesc şi eu articolul ăsta..
..şi pe multe altele. Şi mă declar plăcut surprinsă.
P.S. MULŢUMESC pentru toate dăţile când m-ai ajutat, în cazul în care nu am apucat să-ţi zic în fiecare caz (asta apropo de oamenii ceva mai nesimţiţi, care te uită după ce te folosesc).