Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

marți

N-ati scapat

Nu, nu m-au rapit extraterestrii. Desi as fi vrut. Poate erau mult mai civilizati. Si sigur erau mult mai dezvoltati. M-as fi jucat cu un Windows 7 pe super-calculatoarele lor. Eh, vise de informatician minor. Ideea articolului e alta: am revenit. Dupa ce am stat 2 luni fara sa scriu pe blog, ceva in mine a inceput sa urle "Baaaaaa, pai ti se spune Bloggeru' degeaba? Scrie!". Si asa a aparut articolul pe care il cititi. Si din lipsa acuta de idei. Lipsa pe care am avut-o intotdeauna. Ce ocupat, ce probleme? Nu. Nu am idei si cu asta basta. Cum nu aveam nici cand Leo imi spunea sa scriu. Nici cand altii imi spuneau sa scriu si eu ziceam ca nu mai am timp. Dar parca nu sunt eu fara blog. Asa ca am revenit. Nu promit ca o sa scriu in fiecare zi dar o sa scriu. Putin, putin cate putin... Nu ati scapat de mine.

3 comentarii:

Peasca spunea...

si daca n-aveau windows 7?:)))
welcome back!

Admin spunea...

Eee, calculatoarele sa le fi avut ei, ca ma duceam eu cu Windowsul

Raluca spunea...

cine te-a frecat mah la cap cu "ce n-ai mah timp? lipsa de idei nu timpu te omoara pe tine":P scuze false:))