Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Nokia N81 Review

De curand am trecut de la Motorola V360 la Nokia N81. De cand am avut primul telefon, adica din 2004 sunt de parere ca Nokia sunt cele mai bune telefoane. Telefonul este slide, dispune de display de 320X240, 2  difuzoare asezate lateral si suporta card Micro SD de maxim 4GB(nu am varianta 8GB). Telefonul se mai lauda
cu o camera foto de 2MP cu blitz ce filmeaza VGA. Symbianul 9.2 s60 se misca foarte bine, blocandu-se destul de rar si pentru perioade foarte scurte. Acesta contine si platforma N-GAGE pentru jocuri cat mai realiste ce pot fi jucate din cele 2 butoane dedicate de langa difuzor. Ceea ce imi place cel mai mult e ca are Wireless. Din pacate Pitestiul nu prea dispune de Routere gratis. Suporta foarte multe programe datorita Symbianului, inclusiv player video pentru filme in format AVI. Bateria ma tine cam 2-3 zile in conditii de ascultat muzica, jucat jocuri, adormit cu castile in urechi. Un alt aspect interesant este interfata Navi Wheel. Nu ma intrebati cat mi-a luat sa invat cum se foloseste, inca imi pune mici probleme. Am avut ocavia sa folosesc si camera secundara in convorbiri si mi-a lasat o impresie placuta, deoarece sunt vazut foarte bine. Apoi am realizat ca pot sa o testez si pe gratis, avand posibilitatea sa fac poze cu ea(desi ies cam prost). Sunt foarte multumit de el, aspect frumos, multe functii, Nseries, pacat ca nu are receptor GPS. Momentan cam atat, cand aflu lucruri noi revin.

0 comentarii: