Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Am HI5

Asta a descoperit Batranu', un foarte bun prieten si un comentator activ al blogului. Uitasem ca acum 2 ani(cred) mi-am facut si eu asa ceva. Doar era la moda. Si daca tot am aflat ca exista l-am readus la viata. Am scos pozele cu mine de pe el(cine vrea sa ma vada pe mine?), i-am schimbat linkul si am pus cateva poze cu... Aflati singuri de aici daca sunteti curiosi. Nu ma intrebati de ce am facut-o. Inca nu stiu. Poate din lipsa de ocupatie. Si de ce toate pozele facute de mine in Photoshop sa ramana doar la mine in calculator?

1 comentarii:

Bătrânu' spunea...

La mine nici un an n-a resistat Hi5u'.. dar nu neapărat c-am vrut eu.. dar nimeni nu mi-a zis cocalar că am Hi5 în afară de nimeni... nu ca nimeni s-a oprit să ma enerveze, dar atunci era mai rău... şi dacă nimeni nu m-ar mai enerva, nimeni nu m-ar mai enerva... ("enerva" nu e întotdeauna în sensul rău..)