Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Fenomen

Nu scriu urat pe blog, si nu o sa scriu decat atunci cand este neaparat nevoie, si atunci nu sunt gandurile mele. Dar acum nu am ce face.
Sa trecem la subiect: De cate ori nu ati auzit de la diversi pusti expresia "Muie garda?" De cate nu ati vazut scris pe garduri, pereti, etc. aceeasi expresie? Nu inteleg ce au unii cu politia. Este doar o institutie care isi face treaba. Nu cred eu ca se leaga de cineva fara motiv. Daca cineva bate o persoana pentru un telefon mobil, eventual ii lasa cadou si un cutit in spate nu trebuie pedepsit? Trebuie lasat pe strada, unde va face acelas lucru cu urmatoarea persoana care ii iese in fata? Gandeste-te ca urmatoarea persoana poti sa fii tu. Si cred ca nu ti-ar conveni sa dormi intre 4 scanduri pentru simplul fapt ca aveai un telefon la tine si ai dat de unul care are nevoie de bani de bautura. Eu am avut mai de mult nevoie de politie. Si si-a facut foarte bine treaba. Dar asa sunt unii, mereu vor sa para altceva decat sunt. E extraordinar de greu sa fii politist, sa te aperi de toti nebunii, neavand voie sa ii agresezi.

0 comentarii: