Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Am fost un nesimtit

Am scris intr-un post anterior, printre altele, despre administratia scolii 13, care, spuneam eu, nu se ocupa de nimic. Constat ca am fost un nesimtit. Am fost acum ceva timp cu Alex in vizita pe la scoala, duminica. Tot stand de vorba cu doamna gardian remarc niste patrate iesite in relief, pe mijlocul culoarului dintre scoala si sala de sport. Initial credeam ca sunt pentru a-i face pe elevi sa nu mai alerge prin curtea scolii. Eventual sa-si mai rupa hainele si afara, ca in scoala e imposibil sa nu le rupa. Dar nu. Acolo vor planta copaci. Si bancute. Ca sunt puse in cel mai mic spatiu posibil din curte asta e din alt film. Ei vor infrumuseta curtea scolii si vor contribui la protejarea naturii. Ma intreb daca peste 2 luni va mai exista vreun copac pe care sa nu fie texte de genul A+B=love, unde a si b sunt nume, nu constante matematice.

0 comentarii: