Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

miercuri

Fac greva

Vreau alocatie mai mare. M-am saturat sa primesc doar 40 de lei pe luna cand in alte tari copiii primesc 200 de euro. Nu cer chiar 200, vreau 100. Dar politicienii nu se gandesc la noi. Nu le pasa de cei sub 18 ani. Pentru ca nu voteaza. Si cu toate astea toti au promis ca maresc alocatiile, ca ajung egale cu salariul minim pe economie...Nici nu mai tin minte cate promisiuni am auzit. Si nu ca as avea memorie scurta, dar nici una nu a fost respectata. Mi s-a urat sa fim tratati ca si cum nu am exista. Invatamantul e la pamant, alocatiile sunt mici, sport nu avem unde sa facem, piste pentru biciclisti nu exista, copiii sunt mereu in pericol de a fi muscati de caini. Dar pe ei nu-i intereseaza. Ii intereseaza doar buzunarele lor, conturile lor. Nu se gandesc ca au fost pusi acolo cu un scop. Nu-i mai suport. Ne conduc niste incompetenti care nu sunt in stare sau nu vor sa faca ceva pentru a schimba situatia din Romania. Pana acum abia asteptam sa fac 18 ani sa merg la vot. Mi se parea ceva nobil. Acum declar oficial ca nu voi merge niciodata pana cand nu va exista cineva care sa merite sa fie votat. Si nu cred ca va exista asa ceva. Si de azi inainte eu nu recunosc ca sunt condus de acei INCOMPETENTI. Traiesc in Romania, respect legile, dar pe ei nu ii accept ca fiind conducatorii mei.Nu mai am conducatori. Si acum, pe final de articol, o dedicatie, HOTILOR:

5 comentarii:

Alex`andra spunea...

circula si pe Messenger un mass de genu`. ca, cica, in 15 sa se uneasca toti elevii sa faca greva. ooo, da, vezi sa nu zboare porcu`

Bătrânu' spunea...

Putem intra aici ca sa aratam ca suntem pentru greva. Si incompetentii aia de la conducere ne cred prosti, ca de fapt s-au marit alocatiile, acum vreo 2 ani era 200 mii, dar preturile s-au marit si ele. Oricum nu o sa apucam noi alocatiile mari... mai ales eu :D

Nimeni spunea...

Nu compara Romania cu alte tari...ce daca au 200 de euro,au alta valoare banii la ei...:-@

Admin spunea...

Dar nu se compara cu cei 40 de lei ai nostri

Nimeni spunea...

ok..toti vot alocatia mai mare,perfect.Nu va ganditi de unde ne vor da banii astia?din salariile parintilor,adica impozit,ceea ce este acelasi lucru sau poate mai rau,aceasi suma se distribuie ,in loc de un om (salariatul) la mii de copii.Deci,nu e bine!:P