Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

sâmbătă

Romania mai tare ca Nascar

Dupa ce acum 2 saptamani un radar a surprins un Renault Laguna model 2000 cu o viteza de 500 de km/h, acum chiar ca au dat-o in bara. Au surprins un sofer care circula cu o viteza pe care un Mig 21 Lancer ar fi putin invidios:1500 km/h. Mai exact, soferul "vitezoman" a fost surprins de 2 radare aflate la 4 kilometri intr-un interval de doar 10 secunde. Noroc ca nu a dat omul intr-o groapa ca nu pot sa imi imaginez ce se intampla. Mai rau este ca soferul a facut contestatie, dar s-a respins. Pe ce motiv nu imi dau seama. Revenind la un post mai vechi de-al meu-in ce tara or fi facute aceste radare? Ca eu pot sa merg regulametar cu 50 si radarul sa inregistreze 100. Demonstreaza-le apoi ca nu tu esti de vina daca poti. Ma bate o idee sa trec cu bicicleta pe langa un radar, sa intru si eu in cartea recordurilor.

0 comentarii: