Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

marți

Cum am ajuns

De mic sunt invatat sa traiesc in oras. Chiar daca stau inghesuit in apartament, am mereu televizorul si de vreo 7 ani calculatorul la indemana. Pe cand la tara... Imi place si acolo, mai scap de viata asta monotona, hai sa zicem si de poluare, dar nu prea, mai stau si eu in aer liber, e altceva. Dar daca stau mai mult de o saptamana innebunesc. De ce? Pentru ca sunt invatat sa beneficiez de toate conditiile, sa pot sa-mi fac un dus cand vreau eu, sa pot sa intru pe net la orice ora cand am o treaba. Dar de ceva vreme am realizat ca esti mult mai linistit la tara. Acolo nu stai mereu cu teama ca iti infige unu' cutitul in spate pentru cei 10 lei pe care ii tii in buzunar. E adevarat, sunt si acolo multi betivi, marlani, oameni care nu au decat un scop in viata: sa arate cat sunt de smecheri. Si cum arata? Prin bataie, normal, ce alta metoda au?
Dar revenind la titlu:cum am ajuns? Am ajuns sa ne fie frica sa mergem cu autobuzul pentru ca putem sa ramanem fara bani. Am ajus sa ne fie frica sa ne plimbam printr-un parc(si aici ma refer si la Padurea Trivale) pentru ca putem fi batuti si jefuiti-eu sunt patit-.De ce oare trebuie sa traim asa? De ce oare trebuie sa existe niste oameni de care trebuie sa iti fie frica atunci cand treci pe strada? De ce nu poate fi si Romania o tara civilizata, cu niste oameni civilizati? Pentru ca multi traiesc pe principiul "Daca vecinul nu face eu de ce as face?" Si o iau si eu ca reclama de la Petrom. Daca nu incep eu sa fiu civilizat, de la cine sa ma astept? Dar stiti ce e si mai grav? Ca vad eu, un copil de 15 ani problemele tarii in care traim si incerc sa ma civilizez, iar altii, care sunt persoane mai importante le vad si nu fac nimic. Sau si mai grav, nu le vad deloc.

0 comentarii: