Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Invata sa spui "Multumesc"

Multi dintre cei care ma cunosc ma caracterizeaza ca fiind o persoana saritoare. Si asa este, daca mi se cere un serviciu(de obicei legat de calculatoare) rar refuz sa ajut. Si asta doar daca stiu sigur ca nu am cum sau am foarte multa treaba. In plus, niciodata nu am reprosat cuiva ca l-am ajutat, chiar daca nu mi-a intors serviciul. Dar urasc persoanele nerecunoscatoare. De multe ori am patit-o ca dupa ce am stat 15 minute sa-i explic cuiva ceva la telefon sa aud doar "Bine, merge. Hai pa!". Si nu mi-a placut. M-am simtit respins, de parca din acel moment nu ar mai fi avut nevoie de mine. Mi-am dat seama ca m-am inselat cand m-a sunat sa-i explic din nou ceva. Si la fel a incheiat convorbirea. Sau am mai patit-o sa ajut pe cineva iar apoi nici macar nu mi s-a spus daca i-a fost sau nu de folos ceea ce i-am zis eu. Nici nu m-a mai bagat in seama. Oare cat de greu e sa spui cuiva "Multumesc"? Daca el a avut timp sa te ajute, tu nu ai 10 secunde sa fii recunoscator? Altii imi multumesc chiar daca le spun ca nu ma descurc si nu ii pot ajuta. De ce nu pot face acelas lucru si cei despre care am scris mai sus? Si nu numai eu patesc asta. Invata sa spui "Multumesc", il vei face pe cel care te-a ajutat sa nu creada ca il consideri doar un fraier.
P.S. Cel mai greu articol de pana acum, nu stiu de ce, dar pur si simplu nu mi-am gasit ideile.

5 comentarii:

alinutsa spunea...

Da blogere` :((
asa e` ..
Iti multumim , si eu si Seny pentru toate "serviciile tale " !!!!!
>:D<

Bătrânu' spunea...

Atunci învaţă să foloseşti şi siteurile http://www.justfuckinggoogleit.com/ şi http://www.fuckoffimbusy.com/ ... că unii pun nişte întrebări stupide, şi nu merită să-ţi pierzi timpul. Dar când problema e mai complicată, de acord.

SeNyyyyyyyyyyyyy spunea...

Multsumesc:

-Multumesc k esti un frate bun.
-Multumesc k ma ajuti cu anumite chestii dupa ce te rog kte o juma' d ora sau chiar mai mult.
-Multumesc k nu ma ajuti xcat te'as ruga.
-Multumesc k in ultima vreme te comporti cu mn "foarte frumos".
-Multumesc k esti un bou;x...

Ce sa mai...: MULTSUMESC:X:*

Peasca spunea...

multsumesc
da nu m-ai ajutat la calc
la blogulet
da se pune;;)
multsumeeeeesc;;)

Peasca spunea...

siii multumesc pe bune
si scuzeeee ca stresezzzz si frec la mentaaa
stiu ca am daru asta:-s