Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

duminică

Campanie

Toate ca toate dar scrisori de la partide nu am mai primit. Pana azi. Cand am venit de afara mi-a atras atentia si am luat plicul, curios sa vad ce e inauntru. Macar era un calendar pe langa maculatura. Facut pe banii nostri, evident. Ce mi-a atras atentia au fost promisiunile sale electorale. Chiar daca el nu le numeste asa, asta sunt. Si el ne promite urmatoarele:
-ca in spitale sa gasesti medici si nu gandaci.
Medici avem, mai rau cu locurile. Cat despre gandaci, ce ei nu se imbolnavesc?
-sa auzi mai putin despre manele si mai mult despre romani.
Problema mea nu e ca aud despre manele, ci ca aud manele. Iar lucrurile care le aud despre romani de cele mai multe ori ma fac sa ma gandesc ce oameni ma inconjoara.
-sa ai nevoie de gradinite si nu de cimitire.
Partea cu gradinitele am punctat-o si eu, cat despre cimitire, omul tot moare, nu?
-sa vezi mai putini politisti si mai multi oameni cinstiti.
Fara politisti se duce de rapa tara de tot.
Si ar mai fi. In mare imi place cum gandeste omul. Daca ar si respecta...

0 comentarii: