Histats.com ©

Archives

Contact

cosmylyviu@yahoo.com Yahoo! ID: Cosmylyviu

Top comentatori

miercuri

Ascult ce vreau

De ce trebuie sa fiu mereu injurat pe toate site-urile? Nu eu personal, antimanelistii. Injurii de tot felul. Nu am nimic cu cei care asculta manele. Care asculta pentru ei. Nu vreau sa ascultati pentru mine. Dar daca eu nu va impun ce muzica sa ascultati, voi de ce va simtiti asa de ofensati ca nu ascult manele si ca mai critic uneori acest stil? Daca nu l-as auzi pe Guta in fiecare zi urland dintr-o masina/casa/telefon nu as avea nimic. Dar in Romania cel mai mult aud manele. Si mai sunt si injurat pentru ca nu ascult. Sau ma rog, nu ascult cu voia mea. E treaba fiecaruia ce asculta si ce nu, cat are decenta, asculta frumos, nu il streseaza faptul ca altii nu asculta genul lui de muzica. Poate ca nici tie nu ti-ar conveni sa ascult cat ma tin boxele Rammstein. Sa ascultam. Toti cei carora ne place. Cum v-ati simti sa auziti peste tot rock? Si nu, nu sunt rocker, ascult orice gen de muzica. De muzica buna. Si ca sa fiu cinstit mi-au placul si mie vreo 3-4 manele, care nu aveau in componenta lor nici bani nici femei nici dusmani. Dar le ascultam pentru mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

corect. nu sunt de acord cu persoanele care asculta manele sa auda tot blocul (am 2 vecini,stiu cum este.. )

Anonim spunea...

Am avut si eu, dar a facut un bine si s-a mutat.